Emma + mobil = inte sant

Aaaarrrghhhh! Idag tappade jag bort min mobil, igen. Fast precis som förra gången hade jag en enorm tur att någon ärlig person hade hittat den och tagit hand om den. Jag hade varit på Maxi och när jag kom hem var fickan tom och ingen mobil fanns någonstans. Ringde från pappas mobil och en megahärlig kvinna svarade. Hon hade hittat den vid en snödriva jag gått över bara hundra meter från lägenheten, och hon var påväg till polisen med den. Så tack vare henne mår min baby bra, och jag måste fixa något som gör att jag inte tappar den hela tiden. Tacka gud för alla underbara människor som faktiskt har lite vett i skallen. Utan er hade jag varit utan mobil mestadels av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0