Britain's Next Top Model

Igår och idag har jag i princip bara ägnat mig åt att kolla på senaste säsongen av Britain's next top model. Underbart tidsfördriv. Det roliga i det hela, enligt mig, är att jag hade tre favoriter efter första avsnittet. En åkte ut typ i mitten av säsongen, den andra blev fyra och den tredje vann! Känner mig ganska awesome att ha lyckats naila det så pass bra. Dock är det lite halvt deprimerande eftersom hon som vann är två år yngre och har redan hunnit med så sjukt mycket mer än jag har plus att hon har ett jobb, tjänar pengar och har en framtid... Blir så galet avundsjuk på folk som vet vad de vill göra med sitt liv. Får helt enkelt smida lite framtidsplaner i sömnen nu, good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0