When you're on the edge and falling off it's all over for you.

Fan vad jag är trött på detta jävla hoppande i humöret nu... Är så arg att jag sitter och bölar. Orsak: uppfuckat känsloliv. Vet inte riktigt vad jag är arg på, men förbannad är jag. Arg på tangenterna när jag råkar skriva fel, arg på mobilens rättstavning som aldrig vill skriva som jag, förbannad på bussen för att den kör för fort och ryckigt, arg på mig själv för att jag inte städat, arg för att jag sparkade till dörren när den inte ville öppnas och därigenom fick ont i tårna, förbannad på klockfan som kasat ner på armen och fastnat, bankar datormusen i bordet i rent raseri eftersom den slutar fungera ibland på grund av glapp i usbuttaget, skitarg på gårdagens Metro som ligger på golvet, arg för att jag är lätt illamående, fruktansvärt irriterad för att foten gör ont sen igår, håller på att kasta datorn i väggen för att Spotify laggar, ännu argare för att Spotify väljer fel låt åt mig och så vidare och så vidare. Skitjobbigt! Förhoppningsvis vänjer sig kroppen snart för abstinens är inget att leka med, framförallt inte med grejer som fuckar upp känslorna och fifflar med nivåer och skit i hjärnan.

För övrigt var kvällens biofilm, Simon och ekarna, väldigt bra, stark och gripande. Mest spännande var när man kom på sig själv med att applicera anknytningsteorier på barnen i filmen och deras problem. Att byta till socionomprogrammet är något av det bästa jag gjort på väldigt länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0