Ingen kommer undan, inte ens i Sverige.

Nu jävlar! Nu har jag bestämt mig, jag ska komma i mina jeans igen. Efter snart ett och ett halvt år i strumpbyxor är det fan dags. Började dagen med en nästan två timmar lång powerwalk runt hela Eriksberg och Sannegården då jag även passade på att boka spinning på Friskis och handla salladsingredienser. Nu ska de där äckliga sjukskrivningskilona äntligen bort! (Haha lät lite roligt det där, låter nästan som om jag varit gravid eller nåt.) När jag promenerade runt och njöt av vintersolen har jag hittat mitt drömboende, där jag ska bo när jag blir vuxen och har man, barn, hund och jobb. Sannegården är ett übermysigt område med ganska nybyggda lägenhetshus med lekplatser, promenadstråk och jättenära till ett litet inlopp från Göta älv med kajplatser och grejer. Så jäkla mysigt! Där ska mina barn växa upp! På måndag ringer jag och ställer mig i bostadskö!

Veronica Maggio – Ingen kommer undan (inte ens i Sverige)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0