Na na na diva is a female version of a hustla

Update på sjukdomsfronten:
  • Mitt huvud är fullt av snor, vilket gör att hjärnan simmar runt i snor och därför inte funkar som den ska. 

  • Jag har fått världens hosta och har på så sätt redan lyckats riva upp hela halsen.

  • Inatt har jag fått sova halvt sittande pga hostan, tack vare det är jag tröttare än en zombie.

På nätterna är jag ibland halvvaken och gör massa grejer utan att veta om det. Imorse när jag vaknade hade jag skrivit en anteckning på mobilen och visat den i vänteläge så den syns på skärmen hela tiden. Det brukar jag göra när jag måste komma ihåg någonting. Dock vet jag inte riktigt vad jag menat eftersom jag skrivit "oumj +r", men antagligen är det något väldigt viktigt. Får fundera under dagen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, något störande att komma ihåg att man ska komma ihåg någonting, utan att veta vad.



Och trist med sjukdomen, men du är snart pigg och kry igen! Stark och ung kropp. Det klarar du! På torsdag när du vaknar är du frisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0