Dagens i-landsproblem.

Tänkte att jag och min huvudvärk skulle gå och lägga oss nu. Enda problemet är elefanterna som hoppar hopprep (!?) i lägenheten ovanför. Nej de gängar inte, ibland blir det tyst och så skrattar massa killar. Eller jag tror inte det i alla fall, kanske gang bang där uppe? Blir lika glad varje gång det händer. Annars brukar det största problemet vara kylskåpet som tränar på försöka låta som en elbil. Härliga ljud det där!
I know detta är varken en elefant eller ett brummande kylskåp. Tyckte bara att det
är en väldigt rolig karaktär (som jag glömt namnet på) från Madagascar. Se den!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är ju Glooooria!!

2011-12-19 @ 23:28:09
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0