When i jerk away from holding hands with you, I know these habits hurt important parts of you.

Sammanfattning av mitt kaotiska liv sedan slutet av 2012:
 
  • varit på besök i Skåne för julfirande, väldigt trevligt!
  • träffat bästa vännen Jonnas lilla bebis, så otroligt söt!
  • skaffat katt, och inte vilken katt som helst utan världens finaste Charlie.
  • firat nyår ala Project X, festen spårade efter tolvslaget men jäklar vad kul det var!
  • råkat få en lägenhet, så om knappt en månad flyttar jag och min sambo till en liten tvåa på Högsbohöjd. Ska för övrigt kolla på lägenheten idag ehehe. 
  • pluggat en jävla massa (ursäkta språket, men när det är såhär mycket plugg som det handlat om så är det okej att använda svordomar) och haft i princip noll socialt liv
  • skrivit klart b-uppsatsen, opponering imorgon så wish us good luck!
  • försöker hitta motivation till att få ihop en opponering, det går inte alls.
  • ska lägga mina sista pengar på vin och lyssna på massa Dia Psalma ikväll och förtränga att jag är superfattig student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0