I'd be waking up in the morning probably hating myself. And i'd be waking up, feeling satisfied but guilty as hell.

Har gått hela eftermiddagen med en känsla av enorm stress över något, men kan verkligen inte komma på vad det är jag är stressad över. Otroligt jobbigt! Antagligen är det för morgondagens seminarium och tillhörande inlämningsuppgift som jag varken börjat läsa till eller skriva på, men jag känner ingen stress när jag tänker på det, det är ju faktiskt inte förrän klockan ett imorgon! 
 
Eller så är det kanske så enkelt att jag är stressad över att det känns som om det är något jag är (eller bör vara) stressad över. Ibland är kroppen bra konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0