Gonna rise, gonna fall, gettin pulled apart and we all do it all cause it stole our hearts.

Igår var det ju som jag tidigare nämnt finalsittning och jag lyckades alltså få biljett. Var hos kära Linnéa hela dagen och hon hjälpte mig med min dator som flippat senaste tiden, så nu är den som ny igen! Är helt lyrisk över att ha fixat och pillat med den i snart två timmar utan att den hängt sig, startats om eller att saker återställts var och varannan minut haha. Har dessutom bakgrundsbild för första gången på snart ett år, bara en sådan sak liksom!
 
Var en jäkligt trevlig sittning igår med tillhörande förfest. Är dock något grymt bakis idag trots kollektivt bakispizzahäng med ett gäng nya studenter innan idag. Imorgon är det dessutom ingen skola så tänkte ta rejäl sovmorgon, ganska härligt att vara student ibland. 
 
 Inför sittningen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0