When the weekend comes I know I'll feel alive.

Söndagkväll och jag har såklart en inlämning imorgon som jag inte börjat med än. Känns ändå som att det är någerlunda under kontroll, det är ju faktiskt många timmar kvar! 
 
Har dessutom gått och blivit gravid med en popcorn-bebis ikväll när vi var och såg på Taken 2 på bio. Varför lyckas man aldrig sluta ät när man väl börjat!? Skyller på att filmen var alldeles för spännande så man behöve något att lugna nerverna med, alltid bra att ha något (eller någon) att skylla på. Filmen var, precis som ettan, bra! Tror dock att ettan är snäppet vassare då de båda två har en ganska likadan handling. 
 
Igår var det bartenderutbildning med B6 för de nya asparna och jag vågar säga att det mer eller mindre blev en succé! Eller det var vad jag tyckte i alla fall, men det verkade som att alla hade en trevlig kväll och lärde sig ett och annat bakom bardisken. Efter ett antal timmars praktiskt arbete drog vi vidare till Jerntorgets Brygghus och stod på andra sidan bardisken och njöt av lite god öl och trevligt sällskap! 
 
Gofika innan bion!
 
Bartenderutbildning! 
(Bild lånad av Sexmästeriet Byrå 6 facebooksida.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0