Med penseldrag är bläcket kvar, men sidan är tom när jag vänder blad.

Åh vad jag önskar att alla kunde få möjlighet att se teatern vi såg igår! Den hette Utopia 2012 och spelades på Backa teater på Lindholmen. Det var en två timmar lång mix av en mängd intervjuer av missbrukare runt om i Göteborg, script av en manusförfattare och delar av boken Utopia som skrevs i mitten av 1500-talet. Totalt 14 skådespelare på en 800 kvm stor scen gick från att visa de "goda" sidorna av droger till de dåliga för att sedan sluta i en rörande slutscen som illustrerade en ren och härlig utopi. Blev tårögd och helt tagen av sista scenen! Det var en av de absolut bästa tillställningarna jag varit på på väldigt länge!
 
Utopia 2012
 
 
 
Hemma hos Ira provade vi loss bland alla hennes high heels,
och helt plötsligt var jag inte kortast längre!!
 
 
 
På väg till teatern hittade vi massa roliga figurer som vi lekte med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0