We gamble to be born again, you know I never wanted to.

Fuck yeah! Halva tentan fixad! Tog ju bara nästan tre dagar att skriva tre sidor hehe. Har varit en förjävla tråkig helg fylld med enbart tentaskrivande. Har varit ute en enda gång på hela helgen, var en snabbis på ica igår för att köpa mer coca cola och lite andra förnödenheter. Har druckit på tok för mycket cola i helgen, kommer ha sönderfrätta tänder och ett gravt sockerberoende på fredag när tentan lämnats in. Måste laga lite linssoppa nu så jag har mat fram tills pengarna ramlar in på kontot på fredag, kan ju inte bara leva på läsk liksom. Har även en presentation tills imorgon att fixa. Ska även trycka in några avsnitt av the mentalist också. Japp, man skaffar sig konstiga vanor och beroenden i tentatider, under första tentan i höstas åt jag så mycket yoghurt och müsli att jag aldrig kommer vilja stoppa det i min mun igen. True story.

Placebo – Allergic (To Thoughts Of Mother Earth)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha gött! Härligt att det går framåt med tentan :D

2012-03-18 @ 19:33:12
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0