Irish blood, English heart, this I'm made of. There is no one on earth I'm afraid of.

Helgen har varit som ren terapi för själen helt utan plugg, så otroligt skönt! Var och fyndade på second hand och fikade med Katrin igår och avslutade kvällen på andralång. Hittade två tröjor och ett fint fat för en hundralapp! Inatt sov jag dock som ett as och trodde seriöst jag skulle frysa ihjäl (?) och frös så mycket att jag nästan svettades. Väldigt märkligt. Har spenderat dagen i Haga där det bjudits på B6-möte inför torsdagens pub och sedan promenad och häng med Linnéa. Imorgon börjar verkligheten igen med juridikintroduktion och jobbutbildning!

Förresten så bultade mitt socionomhjärta lite extra i lördags. Vi hittade en kvinna som mådde dåligt liggande på busshållplatsen och snackade med 112 och höll henne sällskap medan vi väntade på ambulans/polis. Senare på natten hjälpte vi en kille och hans halvt medvetslösa/snorfulla kompis med vatten och grejer. Karmapoäng till oss!


Bildbomb!
Våra hästar fick inte följa med in på restaurangen
i fredagskväll utan fick vänta utanför.

MUMS!

Vegetariska läckerheter på en deli i Haga.

Fynd nummer ett.

Fynd nummer två.

Fynd nummer tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0