Pakeeeeet!

När jag kom hem i söndagskväll hittade jag två avier i brevlådan. När jag löste in dem visade det sig att jag fått två paket, älskar överraskningar! Ena paketet innehöll två Wella-produkter, ett hårspray och en volymmousse jag fått den stora äran att få testa, ska bli spännande och se om de funkar lika bra som de verkar.



Andra paketet var från tampons for free som jag skrivit om innan. Denna månads samarbetspartner är Sebamed, en kroppsvårdsserie med produkter för både kropp och hår. Fick en läcker necessär med en showeroil, en handkräm och en tvål plus ett extra paket tamponger. Har inte köpt ett enda paket tamponger på över ett år och har ändå hela badrumsskåpet fullt. Gå med du också, det är helt gratis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0