Oops I did it again...

Emma + sömn = hur sant som helst

Var helt totalt slut när jag kom hem igår efter åtta timmar med seminarier. Tänkte ta en liten powernap innan jag skulle sätta igång med plugget och satt ett alarm 20:05. När klockan var 22:27 vaknade jag.. Blev inte så myckiet plugg gjort igår alltså, därför har jag desto mer att göra idag. Har dock precis kommit hem från en hel dags jobb i Skövde, klockan ringde 04:50 imorse och jag är lagom mör nu. Har fått en fruktansvärd träningsvärk i vänstra vaden efter att ha gått och stått en del idag, ankeln är dessutom rejält svullen och ser ut som en trädstam. Kommer bli några jobbiga veckor nu innan jag kan gå trehundra meter ordentligt utan att få träningsvärk, ska bli otroligt skönt att funka normalt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0