Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar.

Såja, nu är jag utbildad för att börja jobba på Plantagen! Bara att vänta på att de behöver hjälp och ringer. Har varit väldigt ambivalent om hur jag skulle göra till påsk, om jag skulle åka hem eller stanna här uppe och hoppas på jobb. Det var väl ganska säkert att jag skulle få i alla fall något, men om det inte skulle bli så skulle det vara sjukt tråkigt att sitta här och bara vänta. Då erbjuder sig bästa mamma att betala min resa hem! Så nu är biljetterna bokade och bara att hoppas att jag får massa jobb innan och efter istället. Avslutar kvällen med en riktigt härlig goding, Kents nya singel 999, första mästerverket från nya skivan Jag är inte rädd för mörkret. Enjoy och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0