For a minute there I lost myself.

Är tillbaka i götet efter en toppenvecka hemma. Så otroligt skönt att bara vara med familjen och vila. Kändes inte så kul att åka upp hit igen, hade gärna stannat längre men verkligheten kallar. Det sjukaste är att jag i lördagsnatt drömde att det var försommar ute och jag tog årets första dopp ute i en pool samtidigt som jag tänkte att jag kommer att bli förkyld eftersom man alltid blir det på våren/början av sommaren. När jag vaknar upp är jag täppt i näsan och har ont i halsen. Weird. Får hoppas det går över inatt för jag har inte tid med ännu mer sjukdom nu.
När jag skulle åka hem så var tåget (ett x2000), hör och häpna, tio minuter tidigt in på stationen. När tåget väl rullar iväg och konduktören kommer in i vagnen utbrister han Välkomna mina damer och herrar, passa på att njuta av att tåget faktiskt går i tid idag för det är nog första och sista gången det händer.

Syrran i mitt gips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0