Satansjävlakukfitta.

Precis hemkommen efter tre timmar på akutmottagningen på vårdcentralen. Min hals har ju fortfarande inte blivit bättre och det är svårt att äta nu, måste svälja allt minst två gånger för att få ner det. Alla prover visar negativt och ingen vet vad det är eftersom det inte ser ut att vara någon infektion. Sak få en remiss till Frölunda sjukhus för att kolla upp det men allt verkar peka på att operera bort halsmandlarna efterdsom de ser ut som två golfbollar i halsen. Alltså verkar det som att jag ännu en gång ska opereras i år, kan snart flytta in på sjukhuset eftersom jag spenderar nästan mer tid där än hemma. Är så jäkla arg just nu att jag nästan bölar. Dessutom kan jag inte se kvällens match eftersom SVTplay tydligen visar alla matcher utom just de svenska. Åhhhhhh fml. Ska möla i mig massa kladdkaka och glass nu för att lugna nerverna lite. Hörs senare, om det inte är så att jag exploderat av ilska innan dess.
För två veckor sedan när det var som värst.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fyfan, låter inte alls särskilt spännande det där!

2012-06-15 @ 22:33:22
URL: http://happytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0