Real life – killed me on the school bus.

Eftersom jag varit så sjukt trött senaste veckan så har jag passat på att sova väldigt mycket igår och idag när jag varit ledig. När jag sover ovanligt mycket så får jag väldigt konstiga drömmar, men en av drömmarna inatt tog fasiken priset. Drömde att jag, frivilligt, erbjöd mig att vara den omtalade bloggerskan Kissies fotograf, gratis, en hel dag. När jag vaknade visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, men det kändes inte allt för bra och jag skulle nog gradera det som en mardröm.



Dagens fundering: Tandkräm är ju till för att göra tänderna rena och ta bort smuts och annat skit i munnen, men varför är det så svårt att få bort från kläderna när man spiller/skvätter/får det på kläderna? Borde inte rengöringsmedel (lite felaktig klassificering kanske, men tandkräm är ju en typ av rengöringsmedel) vara lätt att få bort eftersom det själv tar bort fläckar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0