I'll describe the way I feel, you're my new Achilles heel.

Regnet öser ner men jag är ganska glad ändå. Trivs som fisken i vattnet på jobbet, ska kanske upp till Örebro och hälsa på bästa och gryyymt saknade Natalie snart och allt rullar på. Igår var jag och Linnéa på bio och såg Prometheus på bio, grymt bra film! Lite creepy dock, de där små penisformade varelserna som anfaller människorna och kryper in i munnen och parar sig och skapar en alienbebis får jag fortfarande kalla kårar av. Väldigt nytänkade film annars måste jag säga, några problem med fantasin har de inte haft! Och ikväll har det varit Studiegångenmys hemma hos Mikaela med paj, fruktsallad och Scott Pilgrim vs. world. Perfekt början på veckan!
 
 
Är dessutom lite ledsen i hjärtat att Swedish House Mafia ska lägga ner... En av Sveriges största musikexporter går ur tiden, men de kommer fortsätta med sina solokarriärer så än är inte det sista ordet sagt från dem! Rätt grymt att de lyckades sälja ut hela Friends Arena i Stockholm på 42 minuter imorse, det är omkring 830 biljetter per minut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0