We're pretty and sick, we're young and we're bored.

Nytränad, nyduschad och redo att avnjuta en tallrik grönsakssoppa (jag valde pastasalladen innan, orkade inte vänta på att soppan skulle sluta vara så jäkla varm.) Imorgon drar det igång igen, efter några dagar i mestadels ensamhet med tid för att ladda batterierna och njuta av tystnaden är det dags att bli fröken busy igen. Ska hinna med att fika-dejta både Olivia och Sarah innan årets första B6-möte senare på eftermiddagen. Tycker det är jäkligt skönt att ha några dagars paus från omvärlden ibland för att hinna med saker man vanligtvis inte hinner eller orkar göra. Har praktiskt taget levt i mina träningskläder och är piggare än på länge! Nu börjar det dock krypa i hela kroppen och det är åter dags att återvända till verkligheten. Jag är så att säga on the top of the world just nu. Det enda som smärtar mig är att Natalie befinner sig på andra sidan jorden och att vi itne kan ha några vilda tvåmansfester längre. Näth, I miss you din lilla bananfluga!

Råslätt, det var tider det!

Kommentarer
Postat av: Näth

Bäbis! Miss ya 2!

2012-01-19 @ 19:02:21
URL: http://husgud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0