Take me, ta-ta take me, wanna be your victim ready for abduction.

Hej du kära träningsvärk! Jag lyckades vara på gymmet tjugo över sju igårmorse (så sjukt stolt), så otroligt härligt! Ikväll blir det beachvolley så jag antar att jag inte behöver besöka gymmet idag, blir bokdejt hela dagen istället. Har dessutom lyckats köpa en soffa med tillhörande soffbord för 350 riksdaler! Enda problemet är bara hur jag ska hämta det, meeen det löser sig! Har bara två och en halv vecka kvar här på Hisingen. Juste, om på att jag måste adressändra! Skönt att man kan påminna sig själv ibland. Sist jag gjorde det så tänkte jag hur jobbigt det hade varit om lägenheten brunnit upp och kom på att hemförsäkringen inte flyttats ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0