Like a raven she goes hunting keys with Jane Doe.

Hejsan hoppsan!

Denna ack så fullspäckade vecka rullar vidare och halva tisdagen är avklarad. Spenderade måndagen på KTB med Carro och pluggade. Denna dagen har bjudit på arbetsintervju, grupparbete samt seminarium. Kvällen bjuder på spelkväll ala insparksaktivitet. Ska även åka och hämta mina nya glasögon som jag råkade argshoppa i rent raseri i fredagskväll när jag var som allra mest förbannad.

Imorgon är det kanske som bekant den första februari och då ska jag äntligen få hämta ut nycklarna till min alldeles egna lilla pyttelägenhet! Då är jag äntligen en studiegångare igen, denna gången dessutom en äkta sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0