Here we go again!

Hej hej hemskt mycket hej!

Efter en liten paus så kör vi igen! Har fortfarande inte lyckats få mobilen att connecta med denna dumburken, eller snarare fått mobilen att vilja ge ifrån sig eller ta emot material. Mina tekniska kunskaper tar slut där eftersom det inte går att få fram något vettigt på google, hehe. Därför får ni stå ut med lite bildlöshet ett tag till.

En del har hänt sen senast- tenta skriven och avbockad, fått förstahandskontrakt på en yttepyttelägenhet på Studiegången och min vikt har minskat något. Lite blandade känslor över att flytta, ska självklart bli svinkul att flytta tillbaks men samtidigt har Hisingen vunnit mitt hjärta. En vacker dag kommer jag att återvända!

Nej nu ska jag ge upp för idag! Mitt huvud har inte velat samarbeta de senaste dagarna och imorgon behövs all koncentration då det ska lagas en jäkla massa matlådor. Det är ju snart inspark och då hinns det minsann inte med något slavande vid spisen!

Kan passa på att dela med mig av mitt senaste beroende: Unblock me.
Finns både till android och iphone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0