You know how the time flies, only yesterday was the time of our lives.

Känns som att allt hopar sig vid mina fötter, har så jäkla mycket att göra just nu. Har en väldig massa att läsa, snart dags att mentalt börja förbereda ännu en flyttpackning, fått första tentafrågan att sätta tänderna i och ska försöka trycka in en halvtimme lång powerpointpresentation tills imorgon. Ska till Trollhättan och ambassadöra hela dagen imorgon, tåget går 07:07 imorgonbitti, skjut mig långsamt!

Hämtade som tidigare nämnt nycklarna till den lilla skokartongen idag, jisses vad gullig! Att man ens får kalla det för lägenhet tycker jag är lite sött. Dock var den inte riktigt städad, så jag ska göra det själv och får 400 riksdalers hyresreducering nästa månad, katshing! Har även träffat finaste en sväng nu ikväll, saknar honom redan... Ska dock tillsammans med saknaden och det ständiga susandet i mina öron försöka mig på att plugga in den där pp:n nu. Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0