I don't care if you don't mind I'll be there not far behind.

Var en snabbis på Nordstan för att fixa en ny ögonfransböjare idag och gick in en liten sväng på DinSko för att checka in sista rean. Vad hittar jag då om inte de skorna jag kollat på sen i somras nersatta till ynka hundra kronor, alltså 450 spänn billigare än ordinarie pris! För någon vecka sen, när de kostade tvåhundra skulle jag köpa dem men insåg framme i kassan att jag glömt plånboken hemma. Tur i oturen så lyckades jag kirra ett par ändå! Fick även ett infall och dammade av kameran för att leka loss lite med lite andra skor jag plockade fram och dammade av (vad gör man inte för att slippa plugga!?). De nya skorna är de nere i vänstra hörnet, och det jobbiga är att de inte går att använda än. Jag vill vill vill vill ha sommar nu! Kanske går det att med tillräckligt mycket tankekraft få snön att smälta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0