How I wish that I never grow old, oh so.

Lite dåligt bloggat senaste dagarna, men jag skyller allt på operationen. Är riktigt trött och konstant illamående av tabletterna (även de nya, skillnaden är att jag inte kräks av dessa) och har ont i foten. Nästa vecka är lugnare så då ska det bli som vanligt, hoppas jag. I vilket fall som så var det som tidigare nämnts finalsittning igår, en finsittning där nollorna slutar vara nollor och blir välförtjänta ettor. En väldigt trevlig tillställning på Villa Belparc med god mat, roliga spex och dans. Dock blev det inte så mycket av varken det andra eller det tredje för mig eftersom min fot inte riktigt var på humör. Har inga bilder från igår, men kan slänga in ett par från Rebecca & Fiona. Tror inte jag berättat det, men Carro, Therese och jag var på deras klubbspelning på Trädgårn i torsdags. Fick vip-plats längst bak bakom kravallstaket tillsammans med ljud- och ljusteknikerna och gratis coca cola. Lite segt dock att jag fick skippa romen i colan och sitta ner istället för att dansa, men men de var awesome ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0