Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären.

Fy baljan vad kallt det är ute! Trots att det "bara" är åtta minusgrader ute så gör fukten att det känns som minst tio till. Är precis hemkommen från Trollhättan och tänker inte lämna lägenhetens varma inre förrän imorgon! Sprang även inom en piercingstudio för konsultation av piercingen. Killen var helschysst och gav mig en tub med piercingsalva mot att jag lovade att komma tillbaks om en vecka för att visa hur det läkt. Ska bli spännande och se, hade varit riktigt skönt om skiten bara läkt ihop och slutat bråka.

Skulle egentligen vara en bild på en solbränd mig här, men eftersom blogg.se inte vill som jag vill plus att mitt vitlöksbröd i ugnen är klart så får ni klara er utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0