Don’t play the stupid game cause I’m a different kind of girl.

Hehe märkte imorse att foten inte riktigt tyckte det var så kul att flytta igår, fy helvete vad ont jag hade när jag skulle gå upp. Gjorde så ont att jag höll på att kräkas, så det var bara att ta på gipset, ta några smärtstillande och sen lägga mig igen. Det hade blodat ganska rejält igår dessutom och hela understa kompressen är helt svart. Kanske skulle låtit pappa skjuta runt mig i en rullstol på IKEA igår i alla fall... Så denna dagen har spenderats i soffan med foten i högläge. Var dock en snabbis på ICA och hämtade ut ett paket som jag köpt till mig själv i födelsedagspresent, lovar att visa senare. Och på tal om födelsedagspresenter så fick jag en gratis klippning och en helt egen stavmixer av mamma när jag var hemma hos henne efter operationen i torsdags! Vuxenpoäng till mig alltså! Ska försöka ta mig ut till badrummet för att fräscha upp mig, ska ut och käka med finaste och hans kompisar ikväll. Inte nog med att foten smärtar, huvudet håller på att sprängas. Tror dock att det kanske kan ha med stelheten kroppen får av att hoppa runt på kryckorna. Tänk vad en liten benförflyttning i foten kan ställa till med!

Madonna – Give Me All Your Luvin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0