Alla vill till himmelen men få vill ju dö.

Hej å hå välkommen tillbaka till verkligheten! Har haft mamma på besök hela helgen, trevligt och skoj! Har dock blivit rejält bortskämd, fått kylskåpet och frysen full, lägenheten städad, hjälp att packa upp det sista från flytten och massa god mat. Nu ser lägenheten riktigt bra ut och jag börjar trivas mer och mer. Har äntligen också kunnat scanna in de där grejerna jag lovade att lägga upp efter oeprationen. Först kommer en signerad bild som läkaren gjort, en liten förklaring på vad de gjort med foten. Stumpen ska föreställa vadbenet och den lilla biten som de sågat ut ur tre olika vinklar. Den nedersta bilden är hur det ser ut nu, den utsågade biten är förskjuten ner en bit och fastskruvad för att hålla de hoppande senorna på plats under. Hur senorna ligger syns på mittenbilden. Det bästa var när jag fick operationsberättelsen hemskickad häromdagen och läste dissektion ner till malleolen där mjukdelar löses från benet. Mmmmmm mysigt!


Efter operationen fick jag ett intyg av sköterskan som gipsade mig, som läkaren dessutom skrev på. Tjaa, jag tycker det är ganska talande. Skönt att ha det på papper ^^


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha älskar intyget!

2012-02-20 @ 21:01:00
Postat av: Jennifer

haha älskar intyget!

2012-02-20 @ 21:01:02
Postat av: Jennifer

haha älskar intyget!

2012-02-20 @ 21:01:06
URL: http://screwthebox.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag älskar också att min otålighet gör att du nu har tre likadana kommentarer :D tryckte på "skicka kommentar" nåååågra extra gånger när inget hände :P

2012-02-20 @ 21:02:13
URL: http://screwthebox.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag våldtar ditt kommentarsfält lite till. För att jag kan.

2012-02-20 @ 23:05:07
URL: http://screwthebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0