Been dreaming of this since a child, I’m on top of the world.

Dagen i siffror
 
Antal
snoozade minuter: 50
minuter spenderade på buss/spårvagn: 102
ord transkriberade: 0
interbjuer vi lyssnat igenom: 2
skrattanfall: minst 5 (ni ska bara veta hur roliga intervjuer låter i slow motion!)
gånger min micro använts: 3
julklappar färdiga: 2
varor scannade på jobbet: 2620
kunder på fyra timmar: 256
kilo sålda clementiner: jäääääättemånga  
avsnitt av Desperate Housewives: 2
skickade sms: 18
sökta lägenheter: 2
nysningar: 3
gånger jag vänt mig mot solen för lite sollapande: många
minusgrader just nu: 13,0
gånger jag drömt om chokladtomtar: 6523
lästa bloggar: 5
nya låtar inlagda på ipoden: 17
spenderade kronor: 0
 
 
Imagine Dragons – On Top Of The World
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0