We are the kids with the hungry hearts, they will never keep us apart.

Denna dagen har verkligen varit bakvänd och konstig. Det börjar med att jag vaknar klockan fem imorse och var, hör och häpna, utviladDet har inte hänt på år och dar, jag tillhör den saliga kategorin som annars är konstant trött oavsett hur mycket eller hur lite jag än sover. Har hoppat runt på jobbet utan att gäspa och är nu ganska övertygad om hur det är att vara hög på tjack.
 
Sen på jobbet får jag höra av en vårdtagare att jag har snygga bröst (!?) och blir tagen på rumpan två gånger. Hmm.. Sen får jag av en annan vårdtagare höra att jag har snygg kropp, vad har hänt? Senast förra veckan fick jag höra att jag var tjock. I vilket fall som så fick jag motorstopp fem gånger när jag skulle köra i eftermiddags. Tips från coachen: det går lättare om du försöker köra med gasen istället för bromsen när du ska starta... Just sayin´.
 
 
Skall avsluta med att berätta att jag köpt nytt torrfoder till kisemisen och det var verkligen en sensation, han sitter och äter och äter och lär nog fortsätta göra det ett tag till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0