The way we see the world.

God afton! Mitt namn är Emma och jag är bakis som ett svin, fortfarande. Blev en väldigt lyckad och trevlig kväll igår! Började hemma hos en stycken väldigt trevlig Therese, en runda till Kingan, lite dans på Yaki-da med en annan väldigt trevlig Therese och avslutades med halvcrazy efterfest hos mig med ett helt annat litet gäng innan sänggång vid sju imorse. Och trots denna enorma bakfylla så lyckades jag ta mig till frisören och fixa till utväxten efter enbart någon timmes sömn, är jäkligt stolt över den bravaden faktiskt. Har även hunnit med lite fika- och parkhäng med Therese nummer två nu ikväll. Ibland är det riktigt skönt att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0