Och ni två hör på se upp så att ni inte också blir såna jävla svin.

Jäklar vad kul det är att stå i baren! Det var en del folk på puben i tisdags så det var ganska lyckat. Dessutom fick vi italiensk cateringmat, mumsfilibabba! Av någon anledning dock så kände jag mig ganska bakis igår under hela Halmstadtrippen, skumt med tanke på att jag bara drack vatten och alkoholfritt. Man börjar väl bli gammal antar jag.. I vilket fall som så har foten läkt bra enligt läkaren, trots att det fortfarande hoppar lite bland senorna. Men det är nog fortfarande svullnaden som orsakar hoppandet. Ska avvakta någon månad till och vänta på att svullnaden ska lägga sig lite mer och se hur det känns då.

Visste ni att: Halmstad luktar som ny badboll? Vart man än gick i stan så luktade det så, antar att det är förberedelserna för sommaren kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0