Hate me, break me down.

Crazy days, crazy days! Fick ett mejl från Adobe igår om att jag fått deras träningsstipendium, så de betalar 2800 kronor av de 3500 det kostar för ett gymkort på SATS i ett halvår och jag pröjsar bara de resterande 700. Som om inte det vore nog så var jag på återbesök hos sjukgymnasten idag och fick ett okej att börja träna igen! Bara återbesök hos läkaren nere i Halmstad om två veckor kvar sen ska allt med foten förhoppningsvis vara klart! Ska strax börja packa lite smått inför morgondagens resa ner till fyra dagars påsklov och slapperi i Skåne. Ska bli riktigt skönt att åka ner igen, har saknat alla grymt jäkla mycket. Och förhoppningsvis så har de lyckats fixa värmen i lägenheten som fortfarande är helt fucked up och påväg mot ny istid, de snygga killarna var nog snyggare än vad de kunde hantera mina envisa element. Btw så sitter lampan fortfarande kvar uppe i taket, score!



Seether – Breakdown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0