Ett sjörövarskepp som blåser rätt in i Los Angeles och stjärnorna som glittrar.

Måste bara meddela att jag blivit frälst. Och inte av vem som helst utan av Reebok. Berättade ju häromdagen att jag köpt deras easytone-skor, och jag hoppar nästan runt på moln av lycka! Varken foten eller benet jag haft såna problem med senaste tiden känns inte och jag kan gå helt normalt igen. Som omväxling provade jag gå i ballerinaskor när jag tvättade imorse och då kunde jag knappt gå för att det gjorde så sjuhelskotta ont. Sen om skorna verkligen tränar rumpan och låren mer spelar mindre roll, huvudsaken är att jag kan gå! Dessutom känns det faktiskt som att gå på moln tack vare luftkulorna under foten. YAAAAAYYYY!!!!

Ungefär såhär glad är jag!

Kommentarer
Postat av: ivar

får erkänna att jag inte fattade sambandet med rubriken

2012-04-03 @ 17:56:50
Postat av: Emma

Det finns inget samband, rubriken är (nästan) alltid en snutt av en låttext :)

2012-04-03 @ 17:58:35
URL: http://trillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0