Allt kommer sluta i kaos i en ding ding värld.

Har varit grymt sugen på falafelrulle senaste tiden och ikväll tog suget över så jag provade göra en egen. Dock har jag ingen vitlökssås, så det får bli currysås istället. Har bara sallad och gurka hemma, så det får duga. Har bröd och falafel i alla fall så det kan ju inte vara såå jätteäckligt. Återstår att se! Avslutar därmed denna kväll med en dokumentär om våra identiteter på internet och denna hemmasnickrade rulle. Om ni inte får några livstecken från mig imorgon så har jag nog förgiftats av smakkombinationen. Dock kommer vaktmästaren för att kolla värmen här redan vid åtta imorgon så frukta inte, jag är nog under vård när ni börjar undra. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0