Vi låser in oss i rutor vi inte vågar gå ut ifrån, då kommer rädslan och tar oss.

Sitter just nu i mitt gamla rum nere i Skåne och käkar frukost, som jag har saknat min egen säng! Är på en blixtvisit här nere för idag är det halkan som gäller. Ska bara fixa till mig och sen dra ner till körskolan och plugga teori tills det är dags att bege oss till Olofström och halkbanan. Imorgonbitti åker jag tillbaks till mitt kära Göteborg och leker runt lite på skolan, sen på kvällen är det äntligen provsittningen! Sen jag flyttat till götet och började plugga känns der verkligen som jag hittat hem, så galet underbart! Kommer aldrig flytta därifrån igen. Men igårkväll på tåget kändes det ändå att det skulle bli skönt att komma ner hit en liten stund för att hinna andas lite. Tempot i Göteborg är helt annorlunda och jag gillart skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0