Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i.

Detta eviga regnande har nu dessutom blivit till detta eviga blåsande, tack vare detta gick mitt paraply sönder nu ikväll. Fuck. Annars flyter allt på, lite skola blandas med sömn och trevligt sällskap. Ikväll var det quiz som gällde och vårt lag kom sist trots kreativa svar.. Men man fick gratis mat så jag klagar inte! Imorgon blir en lång dag med grupparbete och sen föreläsning. Fast det är så sjukligt intressant!

Dessutom har jag nästan redan lyckats göra av med nästan hela studiebidraget :P Dock så anser jag det välbehövligt med en ny foundation och puder såhär nu när hösten nalkas! Så nu är jag en stolt ägare till Clinique superbalanced makeup foundation och Clinique double face powder ^^ Och en nästan helt ekande plånbok...

I'm in love!

En annan grej som har gjort mig glad idag är att Veronica Maggio kommer hit till Götet i början av november!! :D Som om inte det var nog med det så har Göteborgsoperan vääärldens schysstaste erbjudande till studenter. För knappt 400 riksdaler får du biljetter till både musikalen West Side Story, operan Toscana och dansen Törnrosa. Det är halva priset! Hörde jag ett awesome!? Det var ett av mina löften när jag flyttade hit, att jag skulle börja med sådana kulturgrejer eftersom det faktiskt för en gångs skull finns ett utbud av det. Så snälla rara Gud i himmelen (om du nu finns), du skulle vara universums gulligaste om du kunde göra så att ödet gör så att jag väljer en Trisslott med vinst på imorgon. Det behöver inte vara någon miljonvinst, men typ en femhundralapp eller gärna en tusenlapp. Men jag skulle ju inte bli arg eller sur om jag vinner jättebautamycket pengar! Men aa, jag tror du hajjar. Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0