If we're just waiting a second too long, darling I'll leave and you won't come along.

Antagligen så vill mitt undermedvetna mig något eftersom jag mer eller mindre under det senaste året haft liknande drömmar. Det går alltid ut på att jag på något sätt är jagad och oftast vill någon skada mig. Jag har bland annat blivit skjuten, slagen, blivit drogad, folk har jagat mig med sprutor, varit jagad av ormar och otaliga gånger flytt undan mördare/våldtäcktsmän/misshandlare. Ofta är det dessutom familjemedlemmar som vill skada mig. Dessa drömmar har dessutom utvecklat en stark fobi för ormar. Det jobbiga med detta är att jag inte sover ordentligt eftersom jag många gånger har grym ångest eller är jättestressad i drömmarna och många gånger vaknar jag även upp helt genomsvettig. Kanske borde göra lite efterforskningar vad detta kan betyda, just med tanke på att drömmarna/det undermedvetna envisas med att fortsätta terra mig med detta. Någon vis människa som vet något om drömtydning?

Lykke Li – Breaking It Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0