He catches raindrops from his window, it reminds him how we fall.

Fan också. Jag är i ganska akut behov av att tvätta och hade tvättid nu ikväll, eller just nu faktiskt. Jag har sovit och vaknade lite mer än en timme in i tiden, och eftersom det bara är två timmars tvättid så hinner ingen maskin bli färdig nu.. Ballkulor! Jaja, får tvätta det mest akuta imorgonbitti istället.

Kvällen igår var en rolig liten historia! Började med förförfest hos Therese på andra sidan stan och övergick till förfest hos Nicolas inte så långt hemifrån mig (bra planering där!). Sedan gick vi till Vasa, ett hamburgerställe, Kingan och slutligen efterfest. Något trött idag kan jag meddela, men kul var det! Dags att sätta igång att plugga lite innan det är dags att sova igen ^^

Thereses übersöta och megabusiga katt Nisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0