För första gången på nära håll stod vi som frusna mot varandra.

Nu har jag lugnat ner mig lite. Var lite smått övertrött och stressad innan (vilket även kan ses på aktiviteten och innehållet på fb..) :P

Nu när klockan börjar bli mycket, i alla fall för mig som prioriterat sömn först av allt eftersom jag älskar sova, så kommer jag ihåg hur underbar natten faktiskt är. För något år sen var jag en riktig nattuggla och gick aldrig och la mig innan tre och behövde typ inte sova speciellt mycket. Har aldrig mått så bra som jag gjorde då. Men sen hände det en del grejer och jag blev en riktig dagmänniska, eller ja, mer dag- än nattmänniska. Att sitta uppe när typ ingen annan är uppe, med soft musik och det är tyst, lugnt och riktigt fridfullt ute är riktigt fina grejer. Det är en helt annan atmosfär och känsla. Love it!

Det är även nu som jag pluggar som bäst. Jag minns alla skrivgrejer i Jönköping, satt alltid halva natten dagen innan det skulle in och skrev. Dels för att jag är bäst på att skjuta upp saker, men även för att jag jobbar som bäst under en viss press. Men nu är etiken nästan klar, ska skriva klart den imorgon tänkte jag. Nu ska jag ta en kopp te och njuta lite till innan det är dags att krypa ner. Härliga nätter!


Kent – Varje gång du möter min blick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0