FML

Denna dagen har varit den i särklass värsta dagen på väldigt länge, dock är den inte över än... Ska ta allt från början:
  • Har drömt att jag blivit jagad inatt igen, vaknar skitstressad. Att man inte ens kan få lite lugn och ro på natten!

  • Var uppe tidigt för att tvätta eftersom det börjar bli lite akut och jag glömde bort tvättiden igårkväll. Inser att jag bokat fel och det blir inget tvättat. (Dock tvättade rara Sarah lite till mig ♥)

  • Försöker boka ny tvättid och får meddelandet att antalet bokningar är slut för denna perioden, får alltså tvätta i grovtvätten där endast EN tvättmaskin finns.

  • Allt blir stressigt och jag hinner knappt fixa mig. Har kännt mig totalt splittrad och stressad idag.

  • Påväg till bussen inser jag att iPoden är urladdad, glömde tydligen att stänga av den i lördags. 

  • Bussen är smockfull. Finns knappt någon plats att stå, och ändå ska en egoistisk kärringjävlen (max 40 år) tvunget sitta där barnvagnar ska stå trots att där står massa folk som nu ska försöka knö in sig där vi andra redan knappt kan andas.

  • Föreläsningen mellan 12-14 var tydligen vid 8-10 imorse, vår lärare hade gett vår klass ett schema som inte stämmer. 

  • Precis efter centralen påvägen hem så stannar spårvagnen, där står ett tågsätt mitt i alltihopa framför och ingen vet vad det gör där. Sitter och väntar ett tag men blir arg och hoppar av och går mot bussen istället, och det börjar regna..

  • Kommer hem och öppnar min dörr, ett par minuter senare smäller ena fönstret upp och en kruka trillar ner, går halvt sönder och förvandlar hela golvet till ett trädgårdsland.  

Men ikväll är det spelkväll! Åhh som jag har längtat efter den! Dock kommer jag väl få någon spelpjäs i ögat eller sätta tärningen i halsen, hade inte förvånat mig eftersom allt annat gått fel idag. Bäst att sova fram tills dess tror jag så jag inte skadar mig eller något så jag inte kan gå ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0