Emma ♥ kläder

Det är så frustrerande att gå runt och kolla i affärer nu när så mycket snygga höstkläder kommit in när man inser att man bara har råd att gå in i affären och titta. Om körkortet inte varit så jäkla dyrt bara... Men den avdelning jag helst besöker är underklädesavdelningen, kan gå runt där hur länge som helst. Det känns som att man aldrig kan få för mycket underkläder och jag kan nästan inte lämna utan att köpa något. Det är så kul att kunna matcha undertill också även om ingen direkt ser det! Jag hittade en sida med megasnygga underkläder, och när jag blir stor och rik så är det på såna ställen jag ska köpa min garderob ^^ Kolla in http://www.evasunderklader.se/!

Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0