Du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort vart du bor.

Pubrundan igår var kanonkul! Lekar, öl, byta kläder med faddrarna, utslängda pga nakenhet, roliga människor, dåliga skämt, sångskrivande och mer öl. Tummarna upp för det!

Idag har jag varit hos läkaren med min häl. Har jag krossat hälkudden, alltså trampdynan under hälen. Kommer ta ett ganska bra tag att få skiten att läka ihop plus att det är lätt att slå upp igen. Har lyckats paja både svanskotan och hälen nu, jippie! Dessutom kollade jag upp det där ledbandet på utsidan av foten som hela tiden glider över knutan som sitter där på utsidan, fick en tid till en ortoped om två (!!!) månader. Får se då om det är något som kan fixas eller om jag får leva med det resten av mitt liv också. Det är i alla fall inte självförvållat, tack gode gud för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0