But I set fire to the rain, watched it pour as I touched your face.

Jeflar vad trött man kan vara... Att ha gått på halvfart/standby i ett år till att börja plugga på heltid i en ny stad tog mer på krafterna än vad jag trodde. Jag somnade på spårvagnen igårmorse igen och slumrade till på föreläsningen och lyckades ta en powernap på rasten. Sov typ hela eftermiddagen igår och har sovit som en gris inatt. Dock blev jag jagade på en sparkcykel hela natten, men sova har jag gjort! Ska snart möta fröken Fridell för en promenad och fika i solen. Ikväll är det kårfest med förfestdrinkar på Vasa! Innan dess måste jag plugga och sova lite till :P Men nu måste jag springa! Chiao!

Adele – Set Fire To The Rain (Thomas Gold Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0