Vi har aldrig kunnat enas, sjunga "We shall overcome".

En liten update på den vegetarianska fronten:

Idag har jag varit vegetarian i 1½ vecka och det känns awesome. Åt bacon som sista köttmåltid förra torsdagen och har sen dess bara varit sugen på kött en enda gång, och det var när det luktade tacos i hela lägengeten. Det var alltså lättare än jag trott. Dock räknar jag med några återfall men det tillåter jag nu året ut. Sitter och mumsar på linsgryta med quinoa som jag precis gjort. Den är väldigt mycket godare än vad den ser ut, och vääldigt mycket varmare! Dessutom är det billig också, cirkus en femkrona per portion ^^

Gröna linser, röd paprika, morot, ärtor, sojabönor, kidneybönor, sockerärtor,
broccoli, krossade tomater, grönsaksbuljong och vatten. Voila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0