Det är trist att jobba så jag sitter och joddlar och groggar vodka med diskmedel och fiskleverolja.

Jag är helt totalt sjukt trött. Skulle ta en powernap igår men vaknade 4,5 timme senare. En liten vända sen tillbaks i sängen. Skulle upp tidigt idag innan skolan och plugga, råkade snooza till en liten stund innan jag skulle åka. Har sovit närmre 14 timmar senaste dygnet men är fortfarande übertrött. Satt på bussen imorse och höll på att få ångest för att det är så mycket med tenta och skit och jag bara skjutit upp det. Tre koppar varm choklad, en delicatioboll och en kanelbulle senare har jag bara en grym huvudvärk men är glad igen. Ska ha kul med Jennifer och skratta massa nu och sen sova. Idag var jag smart och genialisk och började fatta tentan, så imorgon och hela helgen kommer bli awesome. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0