Vi såg på de unga och glömska, i båtar och i varandras armar och tänkte "skuld och lidande väntar på er fortfarande".

Börjar äntligen se ljuset i tentatunneln! Dock har jag blivit mer och mer övertygad om att den inte kommer bli godkänd. Från början trodde jag att denna skulle vara galet mycket enklare än den förra, men ju närmre slutet jag kommer ju mer tvivlar jag. Det är jättesvårt att veta vad som är relevant och vad som inte är det, plus att kurslitteraturen inte känns helt täckande för den artikel jag valt. Blähä! I värsta fall får jag väl komplettera lite under jullovet. Det är ju inte direkt som att det handlar om att hamna i en tunna med eller utan köttätande pirajor, det hade varit ganska mycket jobbigare. Det är ju bara en liten tenta, och vad betyder en tenta om hundra år? Ingenting eftersom jag kommer ligga och ruttna i jorden och just denna tentan kommer antagligen inte att finnas kvar på socionomprogrammet, om socionomprogrammet ens finns kvar. Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0