Jag levde lycklig här med dig och mina katter, ett liv i synd och utan omsorg att bli frälst.

Power walk med Lisa - check!
Varit i skolan och jobbat med grupparbetet - check!
Handlat - check!
Lagat matlådor - check check check!

Inte nog med detta, klockan är inte ens fem! Känner mig grymt duktig att faktiskt hunnit med så mycket idag. Fick två vegetariska kokböcker av Olivia tidigare idag så jag passade på att laga lite nya rätter, blev en potatissallad med körsbärstomat, fetaost och en hemmagjord dressing på grönsaksbuljong, vatten, olivolja, oregano, salt och peppar. Är riktigt stolt över dressingen! Dessutom gjorde jag en paj med tomat, broccoli, spenat, zucchini och fetaost, även den väldigt god. Nu blir det en snabb powernap och sedan att sätta tänderna i ännu mer läsande om kategoriseringar och intersektionalitet.

Muuuumspaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0